Olis Bargalló desembarca a la Xina

Olis Bargalló ha fet un nou pas de gegant en la seva estratègia d’internacionalització amb la consolidació al mercat del gran consum a la Xina. A partir d’aquesta setmana, els consumidors xinesos poden adquirir l’oli d’oliva verge extra de la firma catalana a través del gegant del comerç electrònic JD.com, gràcies a una primera comanda de 100.000 litres en cinc formats d’envasos diferents: ampolles de vidre de 250, 500, 750 ml i 1 litre, així com garrafes de 3 litres.

Aquest acord és fruit del compromís amb la qualitat i la projecció internacional, i ha estat possible gràcies al suport d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya. Olis Bargalló, que des del 2010 fins a l’aparició de la pandèmia de la covid-19 l’any 2020 va comptar amb una oficina comercial al país asiàtic, forma part del portal Catalonia Industry Suppliers, i ha pogut contactar amb JD.com gràcies al servei Catalonia Supplier, que presenta proveïdors catalans a grans companyies multinacionals, així com de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Pequín.

Aquest “desembarcament a la Xina” es fa de la mà d’un dels principals canals de venda en línia del país, JD.com, líder en volum de negoci i reconegut per la seva aposta per productes de qualitat i per la col·laboració amb grans marques internacionals.

Tal com destaca Francesc Bargalló, CEO de l’empresa i quarta generació al capdavant de la firma, JD.com ha valorat especialment la nostra imatge de marca i els nostres estàndards de qualitat. En aquest sentit, “som una marca reconeguda que prioritza la qualitat per damunt de tot, tant en el producte com en la seva imatge”, afegeix. L’entrada al mercat del gran consum a la Xina permetrà a Olis Bargalló aprofundir en l’objectiu de la companyia d’ampliar el seu abast més enllà del sector de l’hostaleria i incidir també en el consum a la llar. “Sempre hem fet costat al sector hostaler i gastronòmic, essent pioners en la introducció d’envasos que complien la normativa de prohibició de setrills”, apunta Bargalló. Pel responsable de l’empresa, “el següent pas és convertir-nos també en referents en el consum domèstic i anar reduint el pes de la distribució a granel”.