Olis Bargalló, ha estat present en premsa aquest 19 d’Octubre per parlar dels beneficis del Oli d’Oliva extra Verge. La nostra filosofía de qualitat i servei del nostre producte, ens apropa a iniciatives informatives com aquesta, i especialmet donant suport a campañes sobre el càncer de mama. Ens agrada que la nostra feina i la nostra rigurositat en el producte, ens faci una marca estrella quan parlem de salut.
L’Oli d’Oliva és un dels super foods mes cotitzats en el mercat alimentari, i si es tracta amb la garantia de qualitat que ho fa Olis Bargalló la estrella encara brilla mes que mai. Així ho transmetem, perquè forma part del nostre ADN.
[vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_empty_space height=»32px»][vc_separator type=»normal» position=»center» color=»#649632″ border_style=»solid»][vc_empty_space height=»32px»][vc_column_text]
Últimas noticias
[/vc_column_text][vc_empty_space height=»32px»][latest_post type=»boxes» number_of_columns=»4″ order_by=»date» order=»DESC» display_category=»0″ display_date=»1″ display_comments=»0″ display_like=»0″ display_share=»0″ display_author=»0″ category=»noticies» text_length=»0″][/vc_column][/vc_row]